ちなみに、このMission StatementはShort versionとなります。
Genesys enables companies to deliver a superior customer service experience in real-time. Consumers today expect good service. By phone, by e-mail and over the Web. They expect speed, accuracy and easy access to information. To deliver the level of service that today's customers expect, your company's software applications, communications infrastructure, and customer information must all come together in real-time to provide a superior customer service experience. Genesys is 100% focused on call center software, delivering real-time interaction solutions to medium- and large-sized businesses, and contact centers of all sizes.(勝手な意訳)
我々は顧客である企業がその顧客に対してリアルタイムにすばらしい顧客経験を提供できるよう支援します。今日の顧客はよいサービスを求めています。それは電話、メール、Webを利用した場合いずれの場合もです。
顧客はスピード、正確さや情報へのアクセスのしやすさを求めています。今日の顧客が求めているサービスレベルを提供するため、社内のアプリケーション、コミュニケーションインフラ、顧客情報がリアルタイムに結合している必要があります。その結果として企業は顧客へすばらしい顧客経験を提供することが可能になります。
我々はコールセンターソフトウェアに100%特化した、中大規模なビジネス、また全てのサイズのコンタクトセンターに対するリアルタイムなインタラクションソリューションを提供します。
皆さんも自分が勤めている会社のMission Statementを確認してみてはいかがでしょうか。
0 件のコメント:
コメントを投稿